STÖRIGT :/

Åh så störigt det är att inte ha sin iphone ! Jaja så går det när man är senil ^^
Har käkat diet frukost för 2 timmarsen & ridit en hääääst !
Ska snart äta en halv avocado :) ! Sen ska jag rida burbis innan jag ska iväg & sola :)
Ska faktiskt gå till blatte torget & handla färska grönsaker & bär efter jag har solat :D
OMGGGG så nyttig jag är ;D
ÅH vill ha upp min jävla köksbänk så jag kan laga riktig diet mat :D Älskar att laga mat & baka som ni vet haha :P
Baka får jag göra sen när jag ej går på diet :P
Jag vill ha min iphone ;/
Jaja jag får den senare idag ;)

Grabba tag i någon sexig & säg hej ! Ge mig allt du har inatt !

Alltid lika kul att översätta låtar hähähä :P


PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback