Typ halv död ...?

OMG jag har verkligen ingen energi !
Till diet frukost åt jag en halv avocado idag , till lunch en halv morot & till drack jag givetvis bara vatten !
Har verkligen trimmat alla 3 hästarna ordentligt idag så nu känner jag mig mer än död !!!
Gaaah hur ska jag palla en powerwalk ikväll utan energi ?!
Jo man klarar det med viljan, alla har vi mål.
NU ska jag fixa klart i stallet sen börja städa här i mitt hus för här är kläder överallt !
Ska även sätta på en tvättmaskin! Tror jag kommer ihåg hur man gör (!)
Mamma brukar alltid göra det till mig men idag ska jag prova sj :)
Tänkte börja bygga ihop min köksbänk också sen om jag hinner ^^


Fan vad jag längtar tills jag åker med international atis & andra pro aqua folk till tropical island igen !!!
Nästa fredag åker vi !!!
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback