Ut igen i stormen ...

Tja bitches , Princess Sofia här !
Nu eller väldigt snart ska jag ut & rida mina 2 sista vildingar. Sen ska jag laga middag till hela min familj innan jag åker hem till Malin <3 Ska bli jätte skönt att inte vara själv ikväll. Klarar inte riktigt av det... Jag har så mycket på hjärtat & jag vill skriva ner dom där orden men det gååååår inte !  ÅÅH !
Jag har massor med fina texter som dyker upp i min hjärna hela tiden ? Tänkte ni ska få ta del av några iaf.

To love is to place our happiness in the happiness of another...

När jag känner som jag gör, jag har faktiskt aldrig kännt så här innan ? Det är en märklig känsla & jag kan inte riktigt beskriva den? Den är hoppfull. Den är besviken. Den är glad. Den är ensam ja en riktig remix !
Nu ska jag ut & rida men innan kommer en till broken heart text, en som jag tycker är fin :)

If I had a flower for every time I thought of you,
I could walk in my garden forever !


:)

OM 3 DAGAR ÅKER JAG TILL TROPICAL ISLAND MED INTERNATIONAL ATIS & MED UUUUNDERBARA PRO AQUA FOLK !!!
Hoppas inte jag blir allt för mycket crazy princess där bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback