25, ere fest eller ...?

Nä det är det ikke för mig iaf för jag har viktigare saker för mig !
Princess festar bara när det är varmt ute :) utomlands eller vår/sommar i Sverige!
Palla gå ut i fula jävla vinter modet ! Nä det tycker iaf inte jag är nice...
Nog kul att jag glömt bort att vi ska iväg imorgon ! Skulle med Älskling till hans släkt men så ska jag själv tydligen iväg... mmhmmm ...! Aja snart är allt jul stohej över ! Va hemma hos mig innan idag & fixa hästarna & käka julmat :) Nu är vi hemma hos älsk & bara har det mysigt <3 Mihihi
Hoppas alla ni som går ut idag mår as dåligt imorgon ;) haha

Cyaaa bitches !



Idag är det exakt 1 månad kvar till jag opererar mina bröst :) !
( Gammal bild )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback