Älskling pälskling <3

Känns så skönt att kunna skriva detta fina ord, älskling <3 mihihi det klingar så fint :))
Sen tycker jag ju även Habibi är sååå gulligt en det är jääävligt viktigt att man uttalar det gulligt annars är det inte så fint ! Idag började min älskling sent, mysigt men dock jobbar han länge ikväll :( Hämtar han på jobb när han slutat ;D Idag ska jag fixa stallet , kanske rida sen va med Malin fram till älsk slutar :))
Vi ska se nån av filmerna som vi ladda hem i lördes :)) SKA SKRIVA MAILET OCKSÅÅÅÅ !
Jag har nyss ätit frukost, blev en avokado. Imorgon ska jag , snyggo & Figgis ut & gå innan snyggo börjar jobba :))
Shit vad veckorna går fort !? Eller !? LÄNGTAR till den här emo tiden är över !!!
Måste städa lägenheten igen också så den är julfin!

Nähe om man skulle sätta igång ?
Japp blir så.

Det är skönt att vara glad igen ♥


På tal om tatueringar ! MIHIHIHIHI
Här är min pojkväns :))
( Min dator är efterbliven så fick inte med hela exakta bilden...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback