Äntligen är det gjort :)

Tjaaa alla !

Idag var jag på konsulation !? ( hmm stavnng !?)
Så nu har jag fått en fast datum när jag ska opereras :DDD
Det känns verkligen super bra !! Man fick ett jätte bra bemötande & allt kändes verkligen kanoooon bra :DD
Jag är jätte nöjd :) ÄNTLIGEN har jag gjort det !
Nu är det ett par veckor till operationen ! Men GUD så skönt det ska bli när det är gjort :)
Visst ja ska inte ljuga jag är MEGA nervös bara för jag är lite rädd för nålar osv ... men ja , jag tror detta blir kanon bra !! :)) Världens bästa Malin ( min bästa vän ! ) följde med mig dit sen åkte vi till familia & åt suschi / thai mat :))
NU ska jag ut till hästarna & fixa sen ska jag in till stan igen till min älskade pojkvän <3

Ja bloggar mer senare idag !
Missade tyvärr pro aqua radio med international atis :(

Men NUUU måste jag byta om & gå ut :)) !

Happy princess !

Puss hej !


Hmm undrar om jag ska jobba ikväll eller ej ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback