Bitter....

Mmm idag är jag bitter ! Ett humör som skulle kunna explodera vilken sekund som känner jag ... har redan fått gjort en del idag men har en j*vla massa kvar !
Jag har varit ute & gått med mina älsklingar tidigare idag ( Figgis & snyggo )
Jag har släppt ut alla djur , hämtat sisi skolan , postat brev
ja är så arg så ja egentligen inte vill blogga !
nu ska jag städa upp allt glas splitter i köket ( nån dum katt/hund ) har vält ner något i glas !!!!!
Sen ska jag fixa stallet sen byta om & duscha för ikväll blir det fotboll med Malin & gänget !!!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ge mig ett glatt humör snälla !!!!!!!!!!!!!!


" Vifta med händerna fjortiZzZzzZzz!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback