Dagens video !

Måste ju tacka min kära homie i norrland för att hon har lika sjuk humor som mig HAHAHAHAHAHA
Ok min mening om den här videon:

Att sätta upp en unge på en shettis som inte kan rida är sjukt idiotiskt ? Shettisar är också hästar & kan desutom vara riktigt jävliga ? Varför rider man i en hage där det finns massa andra djur !? Klart som fan att dom vill skydda sitt " område " ? Vi som är djur vana vet att strutsar precis som alla andra djur har en ledare som mycket väl kan försvara sitt område! Menar det är ju idiot pappan & ungen som inkräktar ?
Iaf så dog jag av garv till video för den är så sjukt random HAHAHHAHA när åsnan bara springer förbi man bara WTF !? Men när pappan börja sparka på strutsen i slutet snea jag !
Det är för fan denns hage & det ligger i dens natur att skydda sitt område så rid för fan inte där idiot !
Ok klart man måste ta bort strutsen från ungen annars hade de nog gått illa.
Hade räkt att knuffa bort den & inte sparka för det är fan inte djurens fel !
IDIOT PAPPANS FEL !!!
Ungen lär nog aldrig vilja rida igen iaf för man ser tydligt på filmen att strutsen bryr sig inte om shettisen men den  gilla INTE ungen !
Men som sagt, inte djurens fel, i detta fallet PAPPANS !

Vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback