Fortfarande sjuk....

Hej ...
Jag är fortfarande sjuk & det suger så enormt mycket så ni fattar inte ! :( Jag har desutom fått sömn problem igen .. kvittar när jag går & lägger mig vaknar vi 4-5 tiden & är vaken till halv 7 sen somnar jag & sover föööör länge !
Varför  kan inte jag få sova normalt !? ÅÅÅÅÅÅÅH tror det är för jag är sjuk ;( Näsan rinner 24/7 & jag känner mig allmänt svag & värdelös....
Kul att vara sjuk på nyår ? Äh nyår är ändå sjukt överskattat enligt mig ! Men dricka skumpa ska jag iaf göra !
På söndag börjar jag även rida mina älskade shiningstars igen :D:D:D:D
På söndag är det även exakt 25 dagar tills jag opererar mig !!!! Baaaaah nervös :S:S:S
Nähe om man kanske ska välja ut vilken klänning man ska ha imorgon? kan ju vara bra att veta !
Puss hej bitches !

image description
Kanske ska ha mitt snögga Laila Bagge halsband imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback