Godmorgon folket !

Tjaaa alla !
Jag vaknade imorse vid typ hmm halv 9 kanske av att min boyfriend skulle till jobb! Själv ska man jobba 23 - 03MONKY inatt ! Var väääldigt längesen jag jobbade där kan man ju säga ! Igär såg jag som sagt Idol finalen, hade redan glömt den ? HAHAHA
Nu eller snart iaf ska jag ut där ute & fixa hos mina hästisar :)
Var inne & kollade lite på andra som också har bebis hästar som också började tävla igår & insåg att jag har gjort ett sjukt bra jobb med båda mina ! Jag har ridit in dom själv & gjort allt jobb + jag har själv tävlat dom + dom hoppar felfritt på tävling :))
Vadå att man kan vara stolt? Mihihihihii
LÄNGTAR till nästa år när tävlingarna drar igång igen & burban får lov att gå som avd A i vissa klasser :DDD

MEN TILL NÅGOT HELT ANNAT !!

ÅRETS BÄSTA LÅT ENLIGT MIG : DANZA KUDORO har även gjorts i engelsk vereation !
Hörde den på Nrj för första ggn igår !
Jag ÄLSKAR ORGINALET då jag tänker på den underbara sommaren som jag har haft :)
Men även den här med pitbull är bra :)
Men orginalet är bäst ;)


Nå vad tycker ni om pitbulls engelska variation :P ?

Eller är orginalet bättre ;D ?

Mihihihihi International atis egna pro aqua princess gillar båda men orginalet är ändå orgnialet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback