International atis julfest 2011 = AWESOOOOME <3



Tjaa bitches !
På bilden ser ni min outfit som jag hade på julfesten i förrgår haha ;)
Jag var en rosa fe/älva ! Julfesten var AWESOME !
Riktigt jäkla kul hade vi som vanligt ;D International atis julfest är outstanding !
Jag fick en ny kamera på julfesten :DDD woohooo !
Jag fick äntligen träffa Carrooo igen :)) + alla andra pro aqua folk :)) <3
Igår var en stressig dag ..... OMG !
Han precis hem i tid så jag kom i tid till Black jacken !
Var verkligen cp trött inatt när jag jobbade .....
Inatt blir det jobb igen fast denna gången på harrys !
Undrar om det är så sjukt mycket folk ute idag som det var igår !?
Imorgon är det julafton & det ska bli sjukt gott att kränga julmat ! Idag var jag & syster på väla & handlade dom sista julklapparna. Var typ inget folk konstigt nog? SKÖNT !
Nä nu ska jag byta om... jobb kl 22 !

Puss hej & God Jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback