Julfest imorgon med International atis :DDD

JAAA imorgon är det julfesten & då kommer jag få träffa Carro + alla andra underbara Pro aqua folk :DDD International Atis Julfester är bara sååå awesome ! Vet inget annat företag som har så bra fester & resor som vi har :P OMG så kul det kiommer bli imorgon & iom julfesten är i södertälje så lär jag få se SNÖ imorgon ! Blir att ha på sig sina UGGS & Burberry jaggan :)) + min billy så klart !

Jag köpte min outfit igår :P Ska bara fixa lite detaljer sen är den klar !
Blev inget som ja hade planerat innan !
Men det är verkligen Princess style ;D haha :P

Rosa, glitter & vara sweet !
Kan ni gissa vad jag ska vara ?

Nähe om man skulle ta tag idagen & sticka & jobba ?
Japp nu blir det så !

Puss hej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback