Lite mer bilder ;)


Vet inte vad detta är för random bild eller när jag tog den ? haha x)

Jag kom fram till att min tyll kjol täcker 2 stolar !

Mums ! ;DDD

Jag & min fina homie <3

woohooo spriiiit !

Haha pallar inte att vi alltid ska ha någon cp bild ;D
Vi är bäst♥

Hej btw !
Asså så dåligt som jag sovit inatt borde vara förbjudet att änns kunna göra ! Ja sitter här fortfarande & velar om jag ska gå & spy eller ej ..? Mår så jävla dåligt ;(
Och jag ska jobba mitt sista black jack pass idag på lila ! Hmm får se hur det går ! Jag vill inte sjukanmäla mig !!!
Men spyr jag inom dom närmsta timmarna har ja inget val...
annars är det väl inget kul som hänt ? Vädret är grått & mörkt + regn och 5 plus greder !
Mitt snor är jätte gult så har nog något virus eller något om ni nu vill veta ?
Detta var alla bilder från international atis julfest som jag har !
Undrar hur många som ligger bra till inför kryssningen i februari ! Då intar pro aqua folket båtarna över till Finland ;) Vem vill inte med lixom !? Jaaaaa vill med !!
Nä nu ska jag värma mjölk med honung & se om jag kan dricka det utan att spy...!

Puss hej bitches !

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahahaha, cp bilderna är liksom vi!;o

2011-12-29 @ 09:46:55
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback