Lördag 17 december

Hej bloggen !

Idag är det 17 december, redan !? Detta året har verkligen flugit iväg ! Men som man säger " har man kul rinner tiden iväg" & det har den verkligen gjort för mig ! Men det är bra på sina sett & vis ;)
Jag har fortfarande inte bestämt helt vad jag ska vara på julfesten på onsdag... undrar om det är snö i södertälje !?
Återstår att se hehe ;) Idag sov jag inte länge ! typ till lite efter 9 !
Gick en runda med Figgis & sen väckte jag beautiful :)
Han spelar sitt spel " skyrim " heeeeela tiden ! Fast inte så konstigt när han börjar om så fort han blir sur haha ! ;P
Ikväll ska jag jobba på Harrys :) Börjar kl 22 men vet inte när jag slutar faktiskt ? Tror det är kl 3 !
Vi fick hem vår gran också idag , hundarna var rädd för den haha :))
Nä nu ska jag sortera bland mina kläder :P
Det var även pro aqua radio idag med international atis men jag missa det .. jag hade så ont i huvudet igår så ja vakna inte inte idag när det ringde :/

Ha en underbar lördag bitches ;) !


Här har vi en julbild på mig !
Ser ut som jag har bruna ögon...?
Undrar var mina andra julbilder är ..?
Hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback