Måndag 19 december

Igår fick jag mig en riktig funderare , då när jag faller in i mitt "tänk mode "
Det var ett tagsen jag hamna där. Men ja, igår trilla jag dit. Det var skönt att tänka lite, jag behövde nog det !
För nuu , nuu vet jag hur jag ska hantera det :) ! Bra tänkt Princess !

Så nu ska ni få veta hur min dag ser ut ;)

Började med att International atis hade Pro aqua radio idag ist för möte :)) Alltid lika kul haha x) Fast live mötena är bäst så man får träffa allt underbart folk <3
NU är jag iaf hemma ska snart fixa stallet sen ska jag in till stan igen ! Ska ner & boka frisör tid sen ska jag nog jaga lite julklappar som jag som vanligt är ute med i sista sekund men jag vet som tur är vad jag ska köpa till alla ;)
Bäst som man är !

Om bara 2 DAGAR ÄR DET DAX FÖR JULFEST !
Jag vet fortfarande inte vad jag ska vara ...? Jag har noll koll hahah ! Ska kolla lite idag för jag har en liiiiiiiten aning om vad jag kan vara ;) HÄHÄHÄHÄHÄ

Men nu måste jag ut !

Hörs senare !

Det kommer upp bilder på granen i min andra blogg senare idag ;)

Puss hej !


Jag på julfesten förra året !
+ ja hade bunny öron !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback