ohhh... what a drag ?

Haha me like that dialog ;D
Kul att jag inte änns kan se vad jag själv skriver här på datorn ..? Hmm verkar bra det !
Jaha vad har jag gjort i helgen?
I fredes var jag hos Malin som vanligt & kollade på Idol ( omg vad dom suger !?)
Final nu på fredag woohoo
I lördes tävlade jag årets sista tävling med mina shiningstars :) Båda 2 var felfria & fick rosett !
Sen på kvällen skulle jag egentligen varit med min älskling i k-stad men va inte över pepp på det precis så jag var hemma med Malin ist & vi kollade film osv :DDD
Sen på söndag sov jag rokord länge för att vara jag hos Malin :) Sen stack vi till familia & åt cp god mat ( sorry snyggo ;()
Efter vi ätit stack jag hem & fixa stallet sen körde jag till min snyggo istan, vi kollade naruto sen gick vi ner i stan & käkade :) Det blev mer naruto sen sooooooooooooova typ !
Nu är det måndag. det är möte på international atis med alla pro aqua folk :)
Men jag har som vanligt 100 saker att ta tag i så det blir inget möte för mig :(
Vad konstigt det känns att skriva på ett normalt tangent bord..?
nähe nu ska jag ta tag i dagen x)

Oooh what a drag...!
haha


Fick bli en bild på mig samma dag jag kom hem från Los Angeles :)
Saknar faktiskt det ibland ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback