Pro aqua - International atis

Heeej Bitches !

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh vrf blåser det ute !?!?!?! Jag gillar INTE när det blåser !
Nähe nu ska jag berätta för er om min helg !

Fredag :
Då var jag med Malin & kolla inlägg längre ner :P

Lördag :
Ja vad gjorde jag i lördes...? Eeehh.... JUST det jag var på kalas sen jobbade jag på tempel! Det var väl helt OK. Folket som jobbar där är bäst men det var många idioter ute som jag spelade med! Ibland undrar man hur folk tänker ? Vissa är ju helt seriöst helt efterblivna. Men men vandrade hemåt vid halv 7 - 7 tiden hem till my love :))

Söndag :
Sov typ till 12 , åkte ut till familia med snyggo & käkade thai / suschi ( OMG SÅ CP GOTT DET ÄR )!
Sen åkte vi hem till mig så jag kunde fixa med mina djur sen tog vi med oss Figgis & åkte in till stan :))
Gick & la oss typ 22.....? Iom det så vaknade jag 03.30 men då tog jag figgis ut en runda. Kändes konstigt att va ute & gå kl 4 på morgonen !? Men men sen somnade vi alla 3 & sov till typ halv 11 :))
Sen spelade Snyggo sitt nya spel ( kommer ikke ihåg vad det heter ) Handlar om typ 12345678765432345 olika saker. Ganska drygt men ändå kul :) Skulle sj aldrig vilja spela det men att kolla är ganska underhållande !
Sen kollade vi på NARUTOOO ! Vi är just nu när bästa fighten äger rum !!! MIHIHIHIHIHIHIHIHIHI!

Idag ska jag fixa hästarna & jobba jobba jooobbbbaaaaaa ;D

Imorgon ska min lilla hund äntligen kastreras ! Tycker inte han behöver ha kulor :P Så imorgon kl 8 ska jag lämna han på operation sen hämtar jag han vid halv 1 tiden :)

Nähe nu ska jag fixa lite med min inte allt för skillade mini laptop !
Kanske bloggar innan ja drar ut :P

Puss hej !


Jag är fortfarande obeskrivligt sur för att jag inte hittar dom här jeansen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback