Pro aqua - International atis

Tjaaa !

Usch jag är verkligen ingen morgon människa ! Fast det är skönt att komma upp i tid :) !
Jaha vad händer idag?
Ska snart släppa ut hästarna ett tag & fixa stallet sen ta in dom innan jag ska iväg me Camilla på väla :)
Ska se om vi hittar något stylish som hon kan ha på sig på kroggalan ;) hähä
Igår så opererades min hund , han tog bort sina kulor ! Sen va jag på apoteket i fucking 1 timme för att få hans smärtstillande + något annat skit!
Idag mår Figgis som vanligt igen iaf :)
En glad figgis utan små bollar !
Nähe om man skulle käka frukost ? Är inte hungrig men ja ...

IDAG kommer ett nytt NARUTO SHIPUDDEN AVSNITT :DDDDDDD !
Måste se det innan vi drar till väla !
Och imorgon... OMG då..dååååå gäller det !
Då blir tid & datum fastställt !
Mmmhmm jag är nog fan lite nervös iaf...!



Ja här har vi en lagom sliten Pro aqua Princess !
Dagen efter jag sov hos my love för första ggn !
Hähähähä ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback