Pro aqua - International atis

Tjaaa bitches !
Jobbade inatt & det var massor med småbarn ute :P pajjaser ^^
Men det är alltid roligt att jobba på lila helvetet :DDD
Imorse var det pro aqua radio med international atis också, men ja, jag orkade inte vara med för jag hade som sagt jobbat inatt ! Gick en runda i parken med Figgis innan jag till slut fick sova sen vakna vi hos min snyggolo vid 12 :))
Men NU är jag hemma ! Ska rida en häst, fixa stallet , göra V 2 hästar inför tävling imorgon ( sista tävlingen för iår !)
Duscha, tanka & sen hem till Malin & kolla på Idol :))
Mihiihihihihi tycker det är så mysigt att jag & min älskling kan kolla på naruto tsm :DDD ÄNTLIGEN någon som tycker om att kolla på samma saker som mig ! UNDERBART !
Nähe om man ska sätta igång ?

Svar till min före detta "bästis" som kommentera ett tidigare inlägg i min blogg:
Nej jag har fortfarande inte knullat din pojkvänn. Varför skulle jag velat göra det? Man kanske ska fråga mig rakt ut ist för tro på andra falska människor innan man öppnar käften & skriver sjukt onödiga saker?
Det är iaf inte sant, du om nån borde fatta det.


Näähheeeee nu måste jag verkligen byta om !
Kan inte sitta här & sega fast det är ganska mysigt haha :)
Btw mega tråkigt att det regnar ute... regnar det på söndag pallar iaf inte jag nån julskyltning !

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Carro

JAG SAKNAR DEJ!!

2011-12-02 @ 15:16:54
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: Princesssofija

SAKNAR DIG OCKSÅ CARRO !!! Ses om 20 dagar :DDD

2011-12-02 @ 17:38:42
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback