Så! Det var de det :) !

SÅ nu är all julmat äten & jag mår mega illa ! Öööh varför åt jag så mycket ;( ?
Aja har fått mina julklappar med :) tack my famili <3
Kommer bilder på klapparna strax ! Kan ta bilder med min nya kamera som jag vann på international atis julfest i onsdags ;) Hähähä !
Just nu sitter jag & väntar på att min älskling ska ringa mig så vi kan åka till stan hem till honom :))
Om 1 vecka är det nyår & om 1 vecka & 1 dag ska jag börja rida mina shiningstars igen :)
Måste också säga att ridsportsförbundets nya regler är så fruktansvärt efterblivna !
Hur fan tänker ni seriöst?
Får inte jag tävla med min JW hjälmn nu för att det står Whitaker stort i nacken !?

Idiotiska nya regler !
Undrar om reglen att man ska förbjuda spö helt & hållet gick igenom ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback