Skjut honom i huvudet :@

Hade jag haft pengar till det, hade jag skickat en torped ner till detta jävla land & hem till denna jävla b**tte !
Detta är nog bland det värsta jag sett & ser inget kul i det alls?
Det är så JÄVLA synd om hästen ! Att rida som en idiot till alla hindren & hästen fixar ALLT & han bara dunsar den i ryggen & SLÅR den när den inte klarar ställa upp mer för han rider så fucking dåligt !
Asså sånna här videos gör mig galen !!!
Hoppas någon snäll människa i detta land ( videons land ) sparkar den så kallade "ryttaren" ( man får inte kallas ryttare när man absolut ej kan rida ) mellan benen så han aldrig kan gå igen & att någon kommer & räddar hästen som har så enormt mycket talang innan det är försent.
HAN KLAPPA INTE ÄNNS DEN !!!
ÅÅÅH jävla idiot hoppas du dör typ !




Eller håller ni inte med mig?
Hur fan kan man tycka att han rider bra & hur fan vågar man änns visa sig på en tävling !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback