VARNING FÖR ÅSIKTER

Okey säger det redan nu, ni som inte tål folk som skriver vad dom tycker, bläddra förbi detta inlägg.
Jag har lite saker att klaga på.

1. JAAAA vi ser att det snöar med våra egna ögon! Skit störigt att vart ända fjortis eller tönt på facebook måste skriva det ! ÅÅÅH MIFFON !

2. Den här videon med den mobbade pojken ..? Seriöst måste ALLA länka den & blablabla? JA det är synd om honom men han får väl ta tag i sitt liv & be någon om hjälp? Bara för att jag ser den tex blir väl inte hans liv bättre ? Han måste ju sä detta till sina päron, lärare, kurator osv osv osv ! Alla vet vi att mobbing finns & vi har LÄNGE försökt att stoppa den men den tar aldrig slut hur man än vänder & vrider på den ??? Visst bra att han lägger upp den på youtube men jag kan inte göra något åt hans problem ?
Och nä jag satt inte & böla när jag såg videon.

Hmm det var nog bara det just nu att klaga på.
Har pratat med min överpositiva pojkvän i telefon halva dagen.
Hade jag kunnat hade jag rövat bort honom & stuckit till thailand.
Tror både han & jag hade mått bra av det !

Nä nu ska jag leta fram en mail adress som jag skulle fixat för längesen !


Jag & syster i sommras + 3 av våra 5 hundar !



Kommentarer
Postat av: Carro

asså jag pallar inte folk heller. hur DUM får man bli när man kallar SLASK för snöö?! det fucking regnar idiot, liksom.... miss you homie!

2011-12-05 @ 17:04:44
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback