Äntligen :)

Äntligen sitter jag här i min egen säng omringad av mina egna djur <3
SÅÅÅ underbart att vara hemma igen så det är galet !
Känns som jag har varit borta i flera år ?
Haha
Hälsade på min älskade sölvia idag <3
Var även inom international atis :)
I helgen ska jag fan sälja pro aqua !
Har 4 riktigt bra visningar ;)
Höhö Im the best fuck the rest nä skojja bara :)
Åååh på måndag kommer jag ha tid att gå på international atis möte :D:D:D
Ska bli skoj att träffa alla duktiga pro aqua säljare :)
Men först är det helg !
Imorgon ska jag på möte kl 9 haha mmm vet tiden på morgonen är inte den bästa !
Sen ska jag typ jobba jobba jobbaaaa hela helgen !

Kommer ha så mycket att tänka på så sen när man kommer hem kommer jag gråta floder för jag saknar min huney.....
ÅÅÅH
I miss you hun !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback