Fredag i ingemansland !

Hej
Idag kommer min bästis hit !
Skönt att slippa va sj hela tiden ...
Eller jag har ju alla djuren men dom kan man inte prata med på samma sätt precis :P
Har gjort allt i stallet redan.
Missade tele mötet på international atis idag...
Aja mitt namn lär dom ej säga för jag har inte varit ute & sålt nån pro aqua på senaste ju
Jag är ju här i ingemansland !
Men på torsdag åker jag hem igen :)
Nu ska jag kolla på min serie innan jag ska städa lite.
Ska skypa med min syrra från Thailand sen vid 16 tiden.
Hon är redfan mega brun !? Sååå orättvist....

Ikväll ska vi se lets dance
hoppas det är bättre än förra veckan för då söööög det !

Vi kanske hörs sen !

Baby boo ?
I miss you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback