Full rulle hela helgen + i veckan !

OMG vad jag kommer ha att göra hela tiden !
Asså OK man ska inte klaga men jag är en lite ... hmm
Idag har jag 100 saker att göra !
Imorgon ska jag iväg på 2 demos & sälja pro aqua men ska även hinna rida mina 2 hästar för att sen kl 22 jobba på lila helvetet.
Hmm hur ska man hinna ?
JO gå upp tidigt ! Jag har kommit på att man hinner SÅ mycket mer om man går upp & inte sover bort dagarna.
Fast ända gången jag sover bort dagarna är när jag inte har något att göra...?

Har varit super ledsen i snart 5 månader...
Fattar ni...? 5 MÅNADER !
Det sjuka är att jag är precis lika hysteriskt ledsen & deppig som dagen då han försvann
Buuhuu...
I miss you so my love

Han är finast i världen för mig :)


Nää nu ska jag äta frulle & lyssna på international atis telemöte !


Åh fy fan vad sugen jag är på den turkosa drinken, swimingpool !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback