Gissa?

" Om du tror att du kan tygla mig?!
HA, du måste skämta !?
För ingenting som du har gjort, får mig att flämta ;)
JA meeen om du nu så gärna viiiiill
önskar jag dig
LYCKA TILL

MEN !
skyll inte på mig om du flyger av det var ju du själv?
Som grävde din grav...
Sitt kvar om du kan
så kanske du har tur ;)
Men om det skullle hända något med dig
skyll inte på mig !

Jag tror vi har nån annan här som vill leka ?
Och om du nu tror att du har en chans så varför tveka ;)?
Men om du nu så gärna vill
så önskar jag dig
LYCKA TILL

Men skyll inte på mig när du tuggar damm !
Du valde det själv
här har du din skam!
sitt kvar om du kan
så kanske du har tur
men om jag skulle råka skada dig
skyll inte på
mig ! "


Vilken film ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback