I can see

Jag kan seee igen :D
Trodde jag ! OMG så dåligt jag börjar se nu ;S Illa illa men som alla vet dör jag om jag ska sätta på mig linser...
Så ja ... jag får helt enkelt vara blind & utan lukt/smak sinne.
Doktorn nästa ? Hmm får nog bli så men ja tycker det är läskigt att gå dit ;/ men men
Efter nattens körning (haha) så vet jag att jag ser mega dåligt !
Gubben bakom mina ögon är mega jobbig i konstiga ljus/mörker !
Buuhuu ;( It hurts...
Igår spela jag Biljard med K & jag va sådär mega bra som vanligt ( eller inte ! ) haha
Innan på dagen var jag iväg & sålde en pro aqua :DD:D
Hade ju 2 st visningar igår men sålde på en iaf :) Hihi
Just nu är jag typ jätte hungrig så nu ska jag äta frukost!
Är jätte sur för jag fick mitt iphone skal idag MEN det var fel !
Grrrrrrrrrrrrrrr snear.

Baby boo ? Tycker du kan komma hem nu.
I miss you ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback