Kanon helg :D !

3 av 4 visningar har jag sålt på i helgen !
Woohoo så bra jag är ;D
Är så glad men såååå obeskrivlit trött...
Festade sten hårt i fredes, fy faaan vad full jag var :S
Enorm ångest...!
Så festa lär ja inte gör på läääääääänge !
Sen på lördagen gjorde ja 2 demos sålde en pro aqua :)
Jobbade natt sen!
Idag sålde jag på båda mina demos !!!
Im so happy :):)
När man har sålt får man alltid den där känslan !
Svår att beskriva men ändå :)
ÅÅÅHHH
Har haft en kanon helg men nu är jag verkligen sååå trött & imorgon ska jag på mötet på international atis :)

Har även gått & tänkt på min huney dag ut & dag in som vanligt...
Jag saknar honom så ;(
Buuhuu nu gråter jag...

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback