OJ ?

Haha ok även jag kan få för mig att skriva saker som man egentligen ska hålla käften om men ser det ut som jag bryr mig?
Eh nä ! Min blogg, jag skriver precis va f*n jag vill.
Passar det inte , läs inte det då? Idiot haha ;)
Jag råkade skriva lite om... nä skit samma orkar inte fler ryck haha
Idag har jag 100 saker att göra !
Mamma & syster kommer hem ikväll :D wiiie !
Strax ska jag släppa ut hästarna & fixa i stallet :)
Jag drömde om tropical inatt ! ( Huney var också där <3 )
Jag drack Swimingpool :D
Såååå god den är , min favvo <3
Jag ska med international atis dit igen !
Idag ska jag försöka boka in så jag kan få sålt nån pro aqua i nästa vecka :)
Tropical here I come !


Här är (från vänster )
Carros , min & Marias swimingpoooool :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback