On and on and on

Jaha så har hela denna dagen gott !
Jag & Malin var & hälsade på Robin & Evvi idag & kollade på deras underbart söta dotter Alicia !
Guuud så fin hon är <3
Så liten & söt :)
Önskar dom all lycka i världen <3

Jaha jag ska iaf SOVA länge imorgon utan att bli väckt kl 9 för min syster & hennes kille skrattar åt något jävla spel!?
Bokade soltid idag :)
Nu jävlar ska jag bli brun innan tropical Island ;)
Ni ska väl med eller ?
Jag har siktat in mig på att jag SKA med iaf !

Åh mitt hjärta svider, gaah finns det änns något kvar?
Usch så ledsen jag är inombords...
Försöker att inte visa det för omvärlden men det är svårt..
Jag saknar dig som in i helvete
Det gör så ont..
Jag saknar dig min älskling ;S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback