Taaadaaa !

Det blåser, det är kallt, jag är deppig !
Usch hatar allt !
Har satt igång pro aqua på luftrening på mitt rum nu.
Måste städa mitt rum IGEN.
Fattar inte hur jag lyckas stöcka ner som jag gör? Jaja what ever ?
International atis super maxade tävling är i full gång, lycka till alla säljare ;)

Idag måste jag planera lite bättre, har redan fått en del saker gjorda!
Gick faktiskt upp kl 9 idag :O
Funderar på att köpa en ny dator :)
Behöver verkligen det då jag tror min lilla mini laptop snart sviker mig
och det är ju inte så bra ?

Buuhuu Im so unhappy...
I miss my huney ;'(



Vinter dagar kräver vinter outfit !
Päls, uggs & vinterns trendigaste mössa krävs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback