Bert Karlsson köpte en Pro Aqua av international atis :P

Investering i Livskvalitet

Det var först när jag fick in Pro-Aquan demonstrerad som jag märkte hur dålig vår dammsugare var. Den klarade helt enkelt inte av jobbet, trots att den var nästan ny och av ett dyrt märke.

Efter demonstrationen av Pro-Aquan insåg jag, att det tveklöst var en investering i livskvalitet som vi inte kunde vara utan. Och det vill jag säga, att varje människa borde unna sig en så ren miljö som möjligt. Detta oavsett hög eller låg inkomst. Säljaren snacka om ovanligt generösa betalningsvillkor för de som inte kan eller vill casha maskinen. Det är som detta med skolmaten: kvalitet är det billigaste alternativet och personlig hygien förlänger livet.

Skönt att slippa tänka på att ha dammsugarfilter hemma, och att bara använda vanligt kranvatten som filter.

En maskin som man inte behöver vara orolig för att den går sönder inom en snar framtid och luktar inte ett skit som en vanlig dammsugare gör.

Enkel för min fru att använda trots att den verkar vara en avancerad städmaskin eftersom det nästan inte finns något den inte klarar av.

Och det bästa är att den får jobbet gjort ordentligt!

 

Jag rekommenderar alla att köpa en Pro-Aqua maskin.

GÖR DET - OCH GÖR DET NU !

 

Skara den 12 Januari 2010

Bert Karlsson

 

 

Läs orginalet (PDF): Bert Karlsson - Referensbrev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback