Fredag !

Hej !
Är cp seg
Jag är även sjuk
Min syrra & min mamma åker till thailand  på onsdag & är borta i 2 veckor !
Fan att man jobbar !
Men men ...........
Jag åker hellre till min huney sen :) !
hiihi
Åååh varför känns allt så meningslöst..?
Varför måste jag vara ledsen 24/7?
I was sooooo high now Im so low ;(

Har sovit hela dagen idag typ, eller fixade med hingstarna & stallet kl halv 7 imorse & va klar vid 9
Men sen har jag bara sovit.
Känns riktigt tryggt att ha en stor pitbull & en korsning dubberman/ Rotvailer som passar mig :)
För det gör dom verkligen !

Nä fuck detta nu ska jag bada jaquzzi !


Jag saknar min söta Figgis <3
Han är lätt världens sötaste & ballaste hund !
Han kan tyvärr ej vara med mig här för då hade han blivit uppäten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback