Haha OMG !

Haha asså... natten ...
Hur ska den beskrivas ?
Det hände typ 1345098765432345678987654 grejer !?
Värst var nog killen som tog tag i mig PÅ black jack bordet & skylle kyssa mig !?
Haha vilken idiot men han lyckades givetvis inte , jag sneeeeaa gaaaanska mycket om man sär så haha !
Träffade extremt mycket folk ja känner.
MEN, finns det värre stunder då änns vänner inte går ihop ?
Blev liiiite kaos ett tag igår... !
Väääldigt händelserik natt !
Men nu har jag bara torsdagen kvar att jobba i black jacken sen är jag ledig i 2 veckor :)
Ska ju flytta bort i 3 veckor.

Åhh.. jag saknar hun ;/ Fy fan...
Jag kan faktiskt inte beskriva hur mycket jag saknar honom.
Han är finast i världen <3

Nä nu måste jag klä på mig...
Ska på kalas istan sen MÅSTE jag städa mitt rum med pro aqua som jag fortfarande inte har hunnit göra !
Imorgon är det möte på international atis men det kan inte ja gå på för jag ska på annat möte ...

Vi hörs nog sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback