Hemma & trött

Jobbade inatt som sagt & det var trevligt
Träffa ovanligt mycket trevliga folk igår.
Träffade Eric Saades kompis haha ;)
Träffade massa galna studenter från lund.
n stod och berättade att han sett mig på youtube?
Hmm konstigt för ja finns inte med där ? Haha
Jag fick iaf mina jävla mc toast kl 6 imorse :)
Nu åker mamma & dom in & hämtar mina saker på ridhuset och jag själv ska snart ut & rida burban :)
Ikväll ska jag jobba på cardan igen ! Jag & Malin ska sitta där hihi

Visste ni förästten att man måste betala på blocket för att ha annons !?
Riktigt cp ! Skit sida !
Tänkte sälja mina tävlings kavajer. Har redan sålt en så har 2 st kvar.
700 kr st, sugen?

Nä dax att ta tag i dagen.
Ska köra igenom huset med min pro aqua.
Oooh snart måndag & det innebär möte på international atis !
Meeeeeen ja ska till tandläkaren då....

NU ska ja gå upp!

I miss my baby boooooooo !




Chris Brown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback