I guess Im just a sucker for love...

Jaha, nu ligger jag & Figgis här i sängen & lyssnar på musik som skär in i hjätat.
Jag hatar mitt liv.
Jag har en önskan, EN ÖNSKAN & det är att jag kan åka till min huney i feb.
Kan ja inte det vet ja faktiskt inte vad jag gör då...
Jag har verkligen ingenting kvar

"Jag har givit dig allt & jag har ingenting kvar
"

Varför ska ingenting i mitt liv bli som jag vill?
Vad har jag gjort för att må så här?
var gjorde jag fel ?

Resan till hun hade gjort mig normal igen !
Ni hade fått uppleva den klantiga, roliga & flippade Fia igen :)
Hon som kan få vem som att skratta haha

Men den Fia vet jag seriöst inte vart hon är ?
Hon typ dog?
Nä men hon försvann.

Men hon kommer tillbaka när jag åker till hun för då kommer ja bli lyckligast i hela världen :)

Han är absolut finast i hela världen för mig <3

118 days to day

I miss you my love...



( Är du ny på den här bloggen ? Kolla inte för långt bak om du inte vill se en chock )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback