Livet i ingenstans

Hej !
Hmm att vara HELT själv på en gård med massa djur är faktiskt nästan för ensamt.
Allt är så tyst & lugnt här.
Jag går upp kl halv 7 för ja kan inte sova ändå sen sitter jag ändå uppe halva natten.
Inte konstigt att jag mår lite... konstigt?
ÅÅH nu hade jag velat haft min pro aqua här med den låååånga slangen !
Men men ..
Ska snart bädda ner mig i soffan med en bra film & mysa med mina enorma hundar!
Eller nä
Ska kolla på min serie ist
Den är sååå bra <3
Speciellt Sasuke hihi
Haha ingen fattar mer än jag typ
Jag är fortfarande sjuk btw
Illa illa ...
Och om jag saknar min huney?
Ja det kan ni nog svaret på vid detta laget.
Fyyy faaaan !
I miss you more thene ever ;'(

I love you huney ♥


 Btw såg att nån fråga om international atis hem sida HÄR är den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback