Moving

Yes nästa vecka flyttar jag.
Men bara för några veckor.
Kommer hem sen igen & dååååå
dåååå ska jag förhoppningsvis flyga till min älskade älskling <3<3
Gaaaah är så trött på alla frågor !
Håller folk snart inte käften så kommer det sluta med att ja inte vill prata med någon !
Fattar inte ni att när ni frågar mig om saker hela j*vla tiden så blir jag bara ännu mer ledsen & mår sämre ?
Mmm så sluta fråga ja looovar jag uppdaterar er !
ÅÅh fan.. ja han aldrig städa mitt rum idag...
Imorgon ska jag :

  • Hoppa Burban i ridhuset
  • Städa mitt rum med pro aqua
  • Planera så jag klarar resan till tyskland med international atis
  • Jobba på lila helvetet 22 - 03

Det ska jag hinna imorgon.
Men det lär ja aaaaaaaaldrig hinna iom jag sitter uppe till 8 på morgonen sen sover till ett eller två ?

Nä ja orkar inte..
Jag bara gråter hela tiden...

Im sooo unhappy ;'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback