Nowhere

Oh and baby you left and sailed away alone 
And now you got me trapped up on this island
With no way to get home

I said I dont want to walk this earth
If I gotta do it solo

OMG såååå tråkigt det är att vara här utan dig huney !
Fy faaaaaan pallar inte mer !

Jag är klar med alla stall grejerna nu.
Började morgonen med att laga staket, kul va?
Hästarna är ju helt vilda nu när solen skiner !
Jag är mega trött men måste åka & handla ...
Funderar på att göra det snart faktiskt. Så är det gjort!
Just det har fått hem min jeans jacka som jag beställde & den är cp snygg !
Kommer bild på den sen när jag är hemma :9
Ska ju åka hem på lördag
Ska jobba på pascha sova hemma sen på söndag åka hit igen.

Snart har jag bott här i en vecka & jag har kommit fram till att jag aaaaaaaaaaaldrig i hela mitt liv någonsin vill bo själv !
Dör hellre.

Nä om man skulle åka & handla nu ...


Min pro aqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback