Sjuk sjukare sjukast

aromaterapi + pro aqua = Jag kan andas igen
Jag kan knappt inte andas när jag blir sjuk...
Har feber , hosta & ont i huvudet...
Har redan gått ner 3 kg då matlusten inte finns alls.
Men jag måste bli frisk
Flyttar på fredag!
+ tävlingen på international atis ville jag ju klara !?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH nä men all skit ska ju hända mig ?
Inget ovanligt...
Ligger uppe hela nätterna & kollar på serier för som sagt ja har inte kunnat andas ordentligt..
Men nu tack vare luftreningen med pro aqua som tar bort allt i luften blir det säkert bättre.
Snackade med världens finaste huney inatt <3
ÅÅH fy fan vad jag gråter nu bara om jag tänker på honom!
Lovar.. ingen ... absolut INGEN här i världen fattar hur mycket jag saknar honom.
Jag skulle kunna hugga av min högra arm för honom..

Btw så ska jag snart tatuera mig.
Har äntligen hittat min tatuering.

Foten vågar ja inte än då alla säger det gör svin ont ...
Men ska göra min andra först
på halsen / nacken

Nu somnar jag igen ... har sovit från kl 12 till nu & nu kan ja inte hålla ögonen öppna mer ...

I miss you baby booo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback