Sparkad

Jag är fortfarande sjuk, men jag är fast i serien.
Episode 91 står nu &laddar
Jag har sovit samanlagt på 2 dygn 7 timmar.
Idag skulle ja röra mig lite & släppa ut hästarna.
Vad händer?
Genom alla åren i mitt loiv har jag blivit sparkad 1 gång
Det var i usa
Mitt i huvudet.
Som tur var hade den inga skor på sig för i så fall hade jag varit död idag... hmm
Idag Sparkades jag mitt på höft benet så nu är det dubbel så stort & jävligt blått.
Hästen gjorde ej med flit, dom är busiga nu när solen tittar fram
men ändå..
fy faaaan vad ont det gjorde !
Fast jag är redan så ledsen & sårad på ett eget sätt
Så jag grät inte änns.
Jag rörde faktiskt inte en min.
Känslan som jag går & bär på var dag , saknaden.
Den där sparken känns som en fjäder jämnför med det.

Nu ska jag fortsätta i min serie.
Tänk så hade

International atis tävlingen känns det tvärr som jag kan glömma ;(
Städa mitt rum med pro aqua lär inte heller inträffa på några dagar iaf.

Jag orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback