Stockholm ! :)

Hej !
Hade super kul med Camilla igår !
Vi drack champanj och gjorde staden , kameran var med lite gran men jag glömde ta bilder haha
sooorrryyyyy
Tog några i snön :P
Idag sov vi länge , har käkat nice frulle & bara chillat.
Snart bär det av ner till stan igen!
Suschi & mer shopping !
Yes I like it :)

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Jag saknar min andra halva
jag grååter fortfarande hela tiden och är ledsen....

Idag ska jag bada i camillas badkar,
ja äääälskar att bada badkar !

Idag är det möte på international atis , men jag är i Stockholm så jag kommer tyvärr ej vara där :(

Nu ska jag byta om & klä på mig !

Vi hörs

I miss you my love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback