Stress !

Något jag hatar att göra så är det att stressa ! Finns fan inget värre !
Eller jo det finns värre saker ... men men
Har stressat som en idiot idag !
Från här i ingenstans till hbg & tillbaka
FATTAR NI SÅ JÄVLA LÅNGT DET ÄR !?
Fast här ute är roliga vägar att köra på :)
Breda vägar, inga djur som springer på vägen , bara stora breda vägar som tom är bra att köra på med massor med kurvor ! Haha riktigt kul man känner sig som en rally körare ;)
Han aldrig att handla idag...
Glömde hälften av grejerna hemma som jag skulle ha med mig ...
suck pallar inte ...
Lyssnade på bra musik i bilen inna påvägen hit
Här ute är så tyst så ja måste ha hörts överallt här haha
Hmm det hände btw en rolig sak idag :)
Kan tyvärr ej säga vad än men nästa vecka kanske jag kan avslöja det hihi :)
Annars händer inget kul... svin kallt ute , halt osv....
Jag är unhappy som vanligt
Buuhuuu ;(
Jag saknar min fina huney
Jäääääääääätte mycket
Hade jag kunnat beskriva med ord hur mycket jag saknar honom hade jag gjort det
men det går inte.

I love you hun <3


Måste lämna in mina älskade skor så dom blir lagade !!!

En sak är säker iaf, när det börjar bli normal tempratur ute så SKA jag städa min bil med min pro aqua !!!
ÅÅÅÅH hata viiiiiiiiiiiintern !
Bara för det ska jag lägga in en bild från tropical island när vi var där med international atis , dääääääääär va varmt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback