Torsdag

OMG vad tiden går fort!?
Så uuunderbart :) LOVE IT !
Jag älskar att tiden går fort.
Varje dag är ett steg närmre min huney :)

Ååh fick en till grej på min to do list nu..
TVÄääätta
Iom jag flyttar nästa vecka måste jag bestämma vilka kläder jag ska ha med mig osv..
Men pri 1 idag är att städa mitt rum med pro aqua ! Det måååste jag göra !
Snart ska jag upp & äta frukost sen fixa stallet & hoppa burban i ridhuset !

IDAG är min kamera laddad så ska även ta bilder på mina 2st JW kavajer :) hihi
Min syrra har studiedag idag & hon sover fortfarande.
Ska in & hoppa i hennes säng nu :)



Har ni tid över kan ni ju alltid gå in på international atis hemsida genom att klicka HÄR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback