VARFÖRRRR !?

Idag rymmde alla hingstarna så här har varit ett jävla kaaoooos rent ut sagt.
Jag orkar inte mer sånt...
Haha
Men imorgon ska jag hem till Helsingborg & det ska bli såååå skönt !
Längtar till den 10 februari då jag har passat klart detta stället !
Men men imorgon blir nog en toppen dag :) !
Ska inviga mina nya jeans imorgon hade jag tänkt :)
Hmm ska köpa nitar imorgon på väla, ska blinga lite saker ( kommer bilder på det när det är klart )
Idag har det varit möte på international atis.
Medans dom hade möte jagade jag hingstar!
Tog med min egen pro aqua hit för jag orkar inte dammsuga sen skura golvet..
Med pro aqua kan man göra både och fast samtidigt :)
Så smidigt !
Nä nu ska jag gå in & se om det finns några nya snygga kläder att klicka hem.
F¨rån min favvo butik givetvis Bikbok <3
Dom har sååå fina tunikor & jag vill ha ett par nya !


hittade min feta klocka igår när jag var hemma & vände :)


Kommentarer
Postat av: Carro

åååh skicka bilderna till meeeeej :D

2011-01-31 @ 21:26:37
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: PrincessSofija

Jag ska skicka Carro så fort jag är hemma mer än en timme haha ;P I värsta fall får du vänta till den 11 feb då jag "flyttat " hem igen :/

2011-01-31 @ 23:59:39
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback