Videoblogg !

Idag så måste Jag gör en videoblogg för det har jag lovat Malin + den där skumma kommenaten gjorde att jag mååste göra det !
Vill veta vem som skrev den ?
Jag snacka bred skånska ? Haha näädååå ;)
Vakna precis, gick & la mig kl 8 imorse..
sovit dåligt då jag saknar min huney...
Det är blod i sängen från min rygg då jag sovit på ett öronhänge som skavt upp halva min rygg.
Mysig detalj det där !
Nä allt suger som vanligt & jag ligger här & gråter för jag saknar min baby boo...
Men nu ska jag gå upp & ut i stallet & rida min Burberry <3

JUST DET !
Idag ska ja faktiskt ringa till banverket ( tror det heter så ) & fråga när f*an dom ska komma & fixa våra vägar !? Min häst håller på att bryta benen när ja går ner till ridhuset bara för dom är så störda & inte gör V våra vägar!
Så ska ringa & skälla ut dom nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback