Åt helvete med k*k helsingborgs festivalen !

Hmm vart ska jag börja ...?
Vi skulle ta tåget in till stan för vi skulle se joddla med siv ( Som Malin inte änns ville se )
Tror ni inte att bög tåget är fullt & kör förbi stationen !!!!!??????
DAAAAAAAMP typ !!
Till sist körde Malins pappa oss in & vi missa 30 min på joddla...
jag missa så klart Kaj är gaj.................
Efter det stod vi i kö i 34567890987654356789 år till langosen, efter 98765434567890987654 år fick vi den...
vi stod i kö till toa i 45678909876543456788765 innan saade
När vi skulle se saade såg vi ingenting för alla äckliga jävla cp barn familjer ska ha sina jävla ungar som inte änns gillar saade på sina fucking axlar !?
DAAAAAAAAAAMP
Till sist såg vi lite iaf !!!!
Men va händer då??
JO det börjar så klart SPÖ REGNA så ALLA tar upp sina paraplyn men det regnade som fan så alla idioter flyttade sig hela tiden så man såg INGET !!
DAAAAAAMP
Efter att ha hört hans jävla stämma som, lät värre än dileva så bestämde jag & malin oss för att åka hem!
Synd att typ 2000 andra människor ville det samma !!
Man kom inte änns in på jävla cp knutpunkten !!!!!
Vi tryckte in oss på ett tåg till ramlösa
då kom det en helt idiotisk barn familj
ja kan sä hade ja varit onykter hade ja SPARKAT ut dom från vagnen det var redan fullt men det fatta inte dom & barnen skrek så ja fick seriöst nästan riktigt damp ryck !
Nu önskar jag att ja kunde stava tillMalins ord som hon alltid säger när något går åt helvete
"ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ"
Vi blev så blöta så allt gick igenom våra kläder !!!!
Nu ligger vi här hemma hos malin & ska kolla film i jogging kläder & ja vill bara säga

Helsingborgs festivalen kan suga kuk !

HEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ äckliga cp festival skönt att den äntligen är över !
Nu ska ja glo film !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback