BoOooOooys

So many boys in here , where can I begin ?

Idag regnar det. Känns sjukt att sägafan vad skönt !
Idag får jag äntligen el i mitt hus :D:D:D Så imorgon blir det nog iväg & handla fler saker till huset + flytta ut allt från mitt rum :) Ska rida mina djur sen ikväll blir det kränga pizza & kolla fotboll med favoriterna :D
Igår rökte jag efter många om & men för första ggn i mitt liv vatten pipa ! Haha :)
Det var ganska gott faktiskt :D trevligt trevligt var det :)
Shit jag gör fan saker hela tiden !? Vad har hänt !?
Underbara vänner <3
Imorgon är det nörd torsdag :D ska på pay and ride igen fast denna gången i kulla :)
På fredag ska jag & gänget (!) mysa runder på Landskrona karnevalen & äta thaimat , munkar & kolla på Daniel Adams Ray. Vill höra han sjunga gubben i lådan :D:D:D

Nä det flyter fan på bra nu :)
JUST det i helgen får vi vår hinder park :D:D:D YEAH längtar :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback