CRaZY ;D

Hej mina fina bitches ;D
Läget? Här är det bara fin fint :D
Igår va vi & fylle bowlade i 2 timmar sen gick vi fulla till utposten sen blev det sirocco xD
Haha fan vad bra full jag blev igår :D
Ursäkta min svenska ! ( Inte franska :P)
Det blev en galen kväll / natt & Malin blev piss full hahahahaha
gööööööött haha älskar min bästaste Malin :D
Hon är en RIKTIG vän !
Hon snear aldrig, hon förstår sig på mig !
Malin är bäst ;D
Just nu sitter hon & Robin & väntar på att jag ska komma till Robin så vi kan dricka drinkar :P
Aaa vi krökar typ varje dag ?
AS NICE :D
Men det blir snart ändring på det...
Malin börjar snart jobba igen & jag ska börja jobba lite på helgerna igen !
Nä nu måste jag skynda mig ;D
Jag är bäst på att vara i tid bara så ni vet :D !

Du kan gråta mitt på gatan
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
du ska passa dig som satan
för jag glömmer aldrig bort vart du bor !


Imorgon har international atis pro aqua radio ;D Woohoo me like ;D


gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback