Dagens goda gärning !

Japp idag har jag räddat liv ! 13 st faktiskt !
När jag skulle kolla poolen imorse så jag att det satt 13 st små små små min små grodor på damsugar slangen i poolen! Det var 3 st i poolen som ej gick att rädda...
Men dom 13 som satt på slangen räddade jag livet på :D

Dagens - är att jag inte hittar min iphone? Har seriöst ingen aning om vart jag lagt den & ja kan inte ringa den för den är på ljudlös ?

Har kollat på kvalreglerna till 4 års championatet
Är faktiskt lite sugen på det ?
Problemet är att hästen är riden kanske högst 15 ggr i sitt liv ?
Men jag vill om jag kan :P
Så funderar på att gå all in & försöka kvala Fornarina dit !
Kval perioden gäller från 1 mars till 25 sep !
3 st nollor i 1m borde vi väl klara eller ?
Hähähähä
Hoppas på att i september månad kunna debutera 120 på burban så är jag ifatt hans "ålder".
En 5 åring ska ju egentligen gå 120 bara det att jag har tagit det lugnt
Varför stressa? Jag vet inte vad stress är x) haha
Men han går så klockrent så ja tänker inte änns på att han är unghäst längre!?
Ska kolla upp tävlingar nu ikväll sen imorgon börjar allvaret!

Imorgon börjar jag på diet igen, ska gå ner 5 kg till. Min häst ska ha en fjäder på ryggen :)
Inte en valross som jag känner mig just nu !
Nähe om man skulle äta diet frukost ?

Imorgon är det btw möte på international atis & som vanligt har jag andra ärenden som jag måste på så jag hinner inte åka ner dit ! Så jävla typiskt ! Men men .. ska faktiskt använda min pro aqua här hemma innan mamma & dom kommer hem :P
Oj vilken uppsats det blev men skit i det ;D

Im princess and I can do whatever I want !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback